ID4243807

一个好人
Shadow (Album Version) - Josh Hoge

莫西顾:

      《Shadow》选自Josh Hoge2008年9月9日发行的个人首张专辑《Everything She Was》。光是前奏就可以秒杀一大片,触动人心的旋律,Josh Hoge略带沙哑却满含深情的声音很容易就让人沉溺。

       晚安。


歌词:


Driving in the poring rain

行驶在磅礴大雨中 
Wishing you would wash away

希望能将你的印记洗去 
Thought i left you far behind

我以为已经将你远远抛在脑后 
Back when we both said goodbye

可是一回身我们却好像刚刚分别 
Your in every face i see

我看到的每张脸仿佛都是你的模样 
Even strangers on the street

甚至是街上的陌生人 
You live in this radio

你甚至存在于电台电波当中 
There's nowhere that i can go

我已无处可去 
Try to run, i try to hide

我想跑,我想逃 
I leave your memory behind

我试着将关于你的记忆抛在脑后 
Like a shadow you wont leave

可你像个阴影挥之不去 
I take you everywhere with me

如影随形
Take you everywhere with me

如影随形
I would walk across the world

我会穿越时空
A million miles from what we were

远离我们所在的地方 
If that would free me from your chains

如果那样能让我摆脱你的枷锁 
Help me forget your name

让我忘记你的名字 
I can't shake you

我使劲摇晃 
I can't make you go away

却不能将你赶出我的脑海
And i cant take this haunting me

我不能忍受这样的困扰了 
For one more day

哪怕一天

评论

热度(436)